søndag den 13. september 2009

opstart af kassen






Her har jeg så delt den op i seks rum i samme størrelse, ormene er lagt i og jævnt fordelt ud over alle rum, der er kommet lidt flere i, end der stod i opgaven, men valgte at lægge flere i da jeg ikke kunne finde nogle store regnorme.









Her ses det lidt tættere på hvor de er begyndt at søgt væk og ned i jorden.
Det var jo synd at påstå at det er store fede regnorm, har så efterfølgende erfaret at de mindre røde orm er kompostorm også kaldet røde brand orm.
Her har jeg så fundet 6 forskellige slags blade fra min have. Rum 1 er Rød El, rum 2 er paradis æble, rum 3 er eg, rum 4 er bøg, rum 5 er valdnød og rum 6 er hasselnød. Der er både friske og gamle blade så nu er det bare at følge med og se hvilke der først bliver omsat og forsvinder.
I forsøget på at være smart, fandt jeg en kasse med hjul under, så jeg kan rulle den frem fra sit skjul på mit arbejdsbord i garagen, her står den under et skab og med en plade for, så der ikke er direkte lys på den om dagen.

Ingen kommentarer: