søndag den 13. september 2009

broderi og mænd

Her har jeg kigget efter inspiration til opgaven, det er jo ikke lige min stærke side, at broderer, så måtte jo lige kigge lidt på sting og andre teknikker der kunne være.











Starten er gået, og gad vide hvor det fører mig hen.

Her er ideen kommet, cirklen blev til en smiley, men den skulle også repareres, og malertape havde jeg ikke i min husholdning, så samlings væv til gibs plader måtte vel også kunne bruges og der var huller i så jeg havde noget at sigte efter.

Set fra bagsiden, synes nu at det skrider rigtigt godt frem , men at det skulle være afslapning er langt fra tilfældet hos mig, synes det er svært ikke at ødelægge papiret, at få et mønster frem som jeg selv kunne være tilfreds med, meeen synes nu alligevel at det begynder at ligne noget.
Ja jeg blir da i helt godt humør når jeg ser min lille glade mand her. Mangler nu bare at få det monteret på et stykke pap, så det kommer efterfølgende :-)

Ingen kommentarer: